zondag 6 juni 2010

Strawberry's!






Sorry dat ik zolang niets meer gepost heb, maar ik had het echt gewoon ontzettend druk met school.. nogsteeds trouwens maar ik heb nu eventjes tijd! In Villefontaine was het hartstikke leuk, we hebben veel foto's gemaakt, misschien laat ik er nog wel een paar zien. Gister ben ik met m'n broertje gaan shoppen in Hoorn, het was echt heel gezellig haha, ik heb een shortje en een heel leuk topje bij de Vero Moda gekocht. En oorbellen en een armband bij de Six. Gister gaf een vriendin van me haar sweet sixteen, dat was echt super gezellig! Vanochtend heb ik lekker beschuit met aardbeien en suiker gegeten, echt verrukkelijk! Vanmiddag ga ik even naar de stad en vanavond moet ik weer werken.

7 opmerkingen:

  1. mm, ziet er echt heel lekker uit!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lekker uit zeg! En ik heb dat armbandje ook alleen mijn lintje is geen lint meer haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beschuit met aardbei is zooo lekker! Jij bent ook heel druk zo te lezen, me too.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mjaammm, stom he al dat school..
    zo beter dat bij jou de winkels op zondag oppen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen